Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Teknoloji

Obsidian, The Outer Worlds 2’nin Harikalarla Dolu Geniş Dünyalara Sahip Olduğunu Söyledi

Nisan ayındaki IGN First’ün bir modülü olarak yayınlanan bugünkü yeni The Outer Worlds 2 görüntüsünde Obsidian Entertainment, RPG devam oyununun özgününden çok daha geniş dünyalar içereceğini açıkladı. Bunlar ayrıyeten eğlenceli öyküler, bulunacak şahane teçhizat yahut koleksiyon modülleri ile dolu olacak.

Sanat yönetmeni Daniel Alpert şunları söyledi:

“Kesinlikle birinci oyundan daha geniş kapsamlı bir oyuna geçiyoruz. Birinci oyunda, daha küçük merkezler ve kara alanlarla sınırlıydık. Artık Unreal Engine 5’i kullandığımıza nazaran, çok daha geniş dünyalara sahip olabiliriz. A noktasından B noktasına kadar, kapsayabileceğimiz çok daha büyük bir bölge var ve bu alanlar ortasında keşfedebileceğimiz birçok küçük POI (ilgi noktası) var.”

Oyun Yönetmeni Brandon Adler şunları ekledi:

“The Outer Worlds 2’ye başladığımızda hedeflediğimiz birinci şeylerden biri büyük, geniş, geniş alanlar yaratmaktı. Oyuncular, bize en çok istedikleri şeyin bu olduğunu söylediler. Daniel ve öteki direktörlerle birlikte oturup bunu nasıl yapacağımıza dair bir plan yaptık. Büyük açık görüş alanlarımız olduğundan ve insanları hakikaten çekmek ve tahminen de onları biraz alışılmışın dışına çıkarmak için uzaktan sahiden mükemmel görünen ilgi noktaları yapmak için çok vakit ve gayret harcadığımızdan emin olduk…”

IGN ayrıyeten The Outer Worlds 2’nin temel RPG formülünde yapılmış olan değişiklikler ve güzelleştirmelerle ilgili bir röportaj yayınlandı.

Geliştiriciler, oyunun sonunda ana karakterin her şeyde temelde yeterli olduğu bir durumdan kaçınmaya çalışıyor. Ayrıyeten seçimlerin sahiden güzel olduğundan emin olmak için respeci de kaldırıyorlar.

obsidian the outer worlds 2nin harikalarla dolu genis dunyalara sahip oldugunu soyledi 0 8KDaFrAqThe Outer Worlds

Baş sistem dizayncısı Kyle Koenig şunları söyledi:

“Genellikle her şeyde uygun olan karakterler görürdük, bu da oyunun sonunda karakterinizle yaşadığınız şahsî tecrübesi en aza indirirdi. Her bir düzey atlamanın ve yatırımın hakikaten değerli olmasına odaklanmak istedik. Hangi Maharete yahut başkasına ne vakit yatırım yapmam gerektiği konusunda daha az baş karışıklığı var. Silahlar ve tıbbi aygıtlar kullanmakla ilgili bir oyuncu olmak istiyorsam, hangi Maharetlere nitekim ehemmiyet vermem gerektiğini biliyorum. Bunları kümeler halinde değil, farklı tutarak karakterlerin daha uzmanlaşmış olmasını sağlıyoruz. Bunun sizin tecrübeniz olmasını nitekim teşvik ediyoruz…”

Kaynak: İndir

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu

fqq sahabet