Adobe’nin Yeni E-İmza Uygulaması Acrobat Sign

Eski ismiyle Adobe Sign yeni ismiyle ise Acrobat Sign bulut tabanlı profesyonel e-imza tahlili olan masaüstü ve taşınabilir aygıtlardan erişimi mümkün olan Sign, sertifika tabanlı imza dayanağı sunmaktadır. Geçen yılın Ekim ayında duyurulan uygulama beta sürümüyle birlikte herkese fiyatsız bir halde kullanıma sunulmuştur.
Adobe Acrobat Sign’in Temel Özellikleri Şunlardır:
Güvenlik: Elektronik imzalar, yüksek seviyede güvenlik standardıyla korunur. Evrak şifreleme ve kimlik doğrulama üzere güvenlik tedbirleri bulunur.
Mobil Ahenk: Taşınabilir aygıtlar üzerinden dokümanları imzalama ve yönetme imkanı sunar. Hem Android hem de iOS aygıtlarda uyumluluk.
Otomatik Takip:İmzalanması gereken dokümanların durumunu izlemek için otomatik bildirimler gönderir.
Entegrasyon:Microsoft Office, Salesforce üzere tanınan uygulamalarla entegrasyon imkanı sağlar, böylelikle iş akışınızı kolaylaştırır.
Belge Şablonları: Sıkça kullanılan evraklar için şablonlar oluşturabilir, böylelikle vakit kazanabilirsiniz.
Yasal Geçerlilik: ektronik imzalar,yasal geçerliliğe sahiptir ve birçok ülkede kabul edilmektedir.
Anlık Bildirimler: İmzalama süreçleri hakkında anlık bildirimler almanızı sağlar, böylelikle sürecin her etabında bilgi sahibi olursunuz.

Mobil Aygıtlarda Nasıl Kullanılır?
Adobe Acrobat Sign, taşınabilir aygıtlarda hayli kullanıcı dostu bir biçimde kullanılabilir. İşte nasıl kullanılacağına dair adımlar:
1. Uygulamayı İndirin:
iOS yahut Android için Adobe Acrobat uygulamasını App Store yahut Google Play Store’dan indirip yükleyin.
2. Hesap Oluşturun yahut Giriş Yapın:
Uygulamayı açtıktan sonra, Adobe hesabınızla giriş yapın ya da yeni bir hesap oluşturun.
3. Evrak Yükleyin:
Ana ekranında “Yeni Belge” yahut “+” simgesine dokunarak imzalamak istediğiniz belgeyi yükleyin. Bu, PDF yahut öteki evrak formatları olabilir.
4. İmzalama Seçenekleri:
Belgeyi yükledikten sonra, “İmzala” seçeneğine dokunarak imza alanlarını ekleyebilir ve kendi imzanızı yazabilir yahut çizerek oluşturabilirsiniz.
5. Belgeyi Gönderin:
İmza sürecini bitirdikten sonra , belgeyi e-posta ile gönderip öteki tarafların imzalamasını isteyebilirsiniz.
Ek Özellikler:
Mobil İmza: Kameranızı kullanarak dokümanları tarayıp direkt uygulama üzerinden imzalamak mümkün.
Bildirimler: İmza süreçleri tamamlandığında bildirim alabilirsiniz.
Kurumsal Kullanım İçin Ne Üzere Yararları Olabilir?
Adobe Acrobat Sign’in kurumsal kullanıma yönelik sağladığı birçok yarar bulunmaktadır:
1 .Zaman Tasarrufu
Belgeleri süratli bir halde oluşturup imzalatabilir, kağıt süreç süreçlerini azaltarak vakitten tasarruf edersiniz.
2.Güvenlik
Sözleşme ve evrak güvenliğini artırmak için güçlü şifreleme ve kimlik doğrulama özellikleri sunar.
3.Ulaşılabilirlik
Mobil aygıtlar üzerinden de erişim sağlayarak, imzalama süreçlerini her yerden gerçekleştirme imkanı sunar.
4.Hukuki Geçerlilik
Elektronik imzalar, birçok ülkede hukuksal olarak geçerlidir, bu da kontratların ve dokümanların yasal güvenliğini artırır.
5.Otomasyon
Süreçleri otomatikleştirerek, imza ihtiyaçlarını nizamlı hale getirir ve kusurları azaltır.
6.Daha Âlâ İzleme ve Raporlama
İmzalama süreçlerinin izlenmesini sağlayarak, hem süreçlerin durumunu takip edebilir hem de raporlar oluşturabilirsiniz.
7.Maliyet Tasarrufu
Kağıt, baskı ve posta maliyetlerini azaltarak toplam işletme maliyetlerini düşürebilir.
Kaynak: İndir