Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
İnternet

YouTube’da Yeni Reklam Güncellemesi; Reklam Süreleri Uzadı

Youtube yeni bir reklam güncellemesini test etmeye başladı. Şimdilik beta basamağında olan güncelleme akıllı televizyon ve chromecast aygıtlarında faal olacaktır.

YouTube günden güne farklı güncellemeler ile bize sunuluyor. Yeni reklam güncellemesi 15,16 haziran tarihlerinde duyuruldu. Reklam mühletleri 30 saniye müddetinde uzayacak.

Reklamsız YouTube İçin Tek Yol; Premium

Reklamsız YouTube tecrübesi yaşamak isteyen kullanıcılar için tek inançlı yol premium kullanıcı olmak. Alternatif öbür tahliller ise YouTube tarafından kural ihlali olarak algılanıyor ve erişim kısıtlanıyor. Reklamların mühletinin uzaması YouTube için kullanıcıları premium üyeliği cazip hale getirdiği söylenebilir. Premium üyelik fiyatının makul ve ulaşılabilir düzeylerde olması göz önüne alırsak premium üyelik oranını arttıracağı söylenebilir.

youtubeda yeni reklam guncellemesi reklam sureleri uzadi 0 NRbXKZCE

Uzayan Reklam Mühletleri Kimleri Etkileyecek?

16-30 saniye aralığında atlanamayan reklamlar olarak kullanıcılara sunulacak. Google Ads üzerinden reklam verenler artık bu seçeneği daha yaygın olarak kullanılabilecek. Şimdilik beta etabında olarak kullanıma sunuldu. Böylece markalar reklamlarını göstermek marka bilinirliğini artırmak için yer hazırlayacak. Sponsorlu reklamların tesirinin daha da artmasında kolaylaştırıcı yol olacağı düşünülüyor.

TV’den YouTube izleyen kullanıcılar için bu reklam çalışması geçerli olacak. Bilgisayar ve mobilden YouTube tecrübesi yaşayan kullanıcıları şimdilik etkilemeyecek. Gelecek vakit için farklı kullanım tecrübelerde de etkinleşebilir. Şimdilik bununla ilgili net bir bilgiye yer verilmemiş.

youtubeda yeni reklam guncellemesi reklam sureleri uzadi 1 bRaXFlf7

YouTube Reklam Müddetleri Neden Uzadı ?

YouTube yeni reklam güncellemesi, reklam veren yahut vermeyi hedefleyen kullanıcılar için reklamı daha tesirli bir hale getirdi. Mühletlerin uzamasıyla reklam verenler için tesiri büyüyen bir platforma dönüşecek. Öteki taraftan YouTube tecrübesini daha kusursuz yaşamak isteyen izleyiciler için premium alma muhtaçlığı artacak. Böylece her iki taraf emeline hizmet eder hale gelecek.

Ama standart YouTube kullanıcıları için reklam yağmuruna uğrayabileceklerini ve eskiye kıyasla daha konforsuz, uzayan izleme tecrübesi oluşacağını söyleyelim.

Bu uygulamadan sonra premium üyelik sayısı artacak mı? Yoksa beklenen bilakis kullanıcıları YouTube kullanma müddetleri düşecek mi? İlerleyen süreçte bunu gözlemleyeceğiz.

Kaynak: İndir

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu